قوانین و مقررات

قوانين و مقررات

کلیه قوانین و مقررات این سایت منطبق بر قوانین رسمی کشور،  قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و کاربران موظف به رعایت آن هستند.

شرایط قبول سفارش:

مطابق ماده 183 قانون مدني، قرارداد یا عقد عبارتست از “يك يا چند نفر در مقابل يك يا چند نفر ديگر تعهد بر امري نمايند و مورد قبول آنها باشد.” ازاين‌رو، درفضای مجازی (اینترنت) هرگونه داد و ستد، نشاندهنده وقوع يك قرارداد است كه بر اساس توافق طرفين قرارداد منعقد می‌گردد.

ایجاب، پیشنهاد انجام یک معامله به شخص دیگر است. قبول، اعلام رضایت به ایجاب ابراز شده برای انعقاد قرارداد است.

گام اول خرید، ثبت سفارش از سوي مشتري است. پاسخ فروشنده به سفارش مشتري با صدور پيش‌فاكتور به منزله ايجاب است. تکمیل اطلاعات، نهايي كردن سفارش و پرداخت بهاي كالا توسط مشتري به منزله قبول و عقد قرارداد آنلاين است. توجه نمایید که صرف ایجاب، برای ایجاب کننده تعهدی بوجود نمی‌آورد و وی می‌تواند در مدت زمانی که آن پیشنهاد پابرجاست سایر شروط را مشخص نماید.

ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت است لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش، این قوانین را به دقت مطالعه نمايد. کاربران برای خرید از سایت باید دارای سن قانونی (18 سال تمام) باشند یا از طریق والدین یا قیم قانونی خود از سایت خرید نمایند.

 

مراحل سفارش و خرید کالا:

1- ثبت سفارش (افزودن کالا به سبد خرید)

2- دريافت و بررسي پيش‌فاكتور (با توجه به نوسانات نرخ ارز و تغییر لحظه‌ای قیمت‌ها، پيش‌فاكتور، تنها يك هفته از تاريخ صدور اعتبار دارد.)

3- ورود اطلاعات مشتری و آدرس دقيق، جهت ارسال کالا.

4- پرداخت بهاي كالا و دريافت فاكتور رسمي.

5- ارسال کالا از طریق شرکت‌های پستی و باربری.

توجه: مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد نمایند، در غیراین‌صورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان است.

 

نحوه ارسال و زمان تحویل کالا:

تلاش ما بر این است که کالا در اسرع وقت بدست مشتریان برسد. پس از نهایی کردن سفارش و پرداخت بهای کالا توسط مشتری، فاکتور رسمی صادر می‌شود و کالا از طریق شرکت‌های پستی و باربری از جمله شرکت ملی پست، تیپاکس و اسنپ‌بار به آدرس مشتری ارسال می‌گردد. زمان ارسال در تهران، دو یا سه روز کاری و برای شهرستان‌ها، سه تا پنج روز کاری است که بر اساس هماهنگی قبلی با مشتری انجام می‌پذیرد. هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری است.

 

نکات مهم هنگام تحویل کالا:

هنگام دریافت کالا از شرکتهای پستی و باربری، مشتری می‌بایست بسته بندی را به دقت بررسی نمایند و از صحت و سلامت ظاهری آن مطمئن شود و سپس رسید دریافت کالا از شرکت پستی مربوطه را امضاء کند، در غیر این‌صورت، امضاء رسید دریافت کالا به منزله دریافت صحیح و سالم کالا بوده و پس از آن هیچگونه ادعایی مبنی بر ناسالم بودن کالا از جانب مشتری قابل پذیرش نیست. بر این اساس لازم است در صورتیکه کالای مربوطه دارای هر گونه ایراد و آسیب دیدگی باشد، مشتری ضمن تحویل نگرفتن آن و امضاء نکردن رسید دریافت کالا، بلافاصله موضوع را به فروشنده اطلاع دهد و از طریق فروشنده پیگیر موضوع گردد. هر گونه اقدامی خارج از چارچوب فوق موجب خواهد گردید که فروشنده امکان هیچگونه پیگیری نداشته باشد. در چنین حالتی بدیهی است که فروشنده هیچ مسئولیتی در قبال مشتری (مصرف کننده) نخواهد داشت.

 

استرداد کالا:

در صورتیکه کالای تحویل داده شده به مشتری با کالای سفارش داده شده مغایرت داشته باشد، فروشنده حداکثر ظرف مدت هفت روز کاری نسبت به تعویض کالای ارسالی با کالای سفارش داده شده اقدام می‌نماید و در صورتیکه کالای مورد نظر موجود نباشد، به انتخاب مشتری، با کالای مشابه دیگر تعویض می‌شود یا وجه پرداخت شده مسترد می‌گردد.

در صورتیکه مشتریان به هر دلیلی از خرید خود منصرف شده و کالای خریداری شده را از بسته بندی اولیه خارج ننموده باشند تا هفت روز فرصت دارند کالا را مسترد نمایند. لازم به توضیح است که هزینه ارسال و عودت کالا بر عهده مشتری می باشد. در شرایطی که بسته بندی و یا پلمب کالا توسط مشتری باز شده باشد، امکان مرجوع نمودن کالا وجود نخواهد داشت.

 

مهلت تست:

در صورت بروز هرگونه خرابی و نیاز به ارسال دستگاه به واحد تعمیرات، هزینه ارسال بر عهده مشتری است. پس از تعمیر و رفع عیب و دریافت دستگاه، مشتری یک هفته مهلت تست دارد. اگر دستگاه تعمیر شده بدرستی رفع عیب نشده باشد و نیاز به ارسال مجدد دستگاه به واحد تعمیرات باشد تمام هزینه‌های ارسال و تعمیر و عودت دستگاه بر عهده شرکت است.  

 

روش پرداخت:

پرداخت فقط به صورت اینترنتی و از طریق درگاه بانکی موجود در سایت انجام می‌شود و با کلیه کارت‌های بانکی عضو شتاب امکان پذیر است.

 

اختیارات فروشنده:

فروشنده همواره مجاز و مختار است، بنا به مصالح خود، نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر یا حذف یا ارتقاء محتوای سایت، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر در سیاست‌ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.

تلفن تماس